tiistai 30. elokuuta 2016

4 ja 5 päivä leikkauksesta



Eilen tyttö oli ilman happiviiksiä, ja ilman nenämahaletkua! Hänen suurin maitomäärä oli 80 ml ja jaksoi juoda kaiken itse.
Vointi oli hyvä, lääkäri oli hyvin tyytyväinen miten hyvin tytön toipuminen edistyy. 


Tänään nml on takaisin, ja tytöllä on ollut melkein 39 asteen kuumetta. Ovat aloittaneet antibioottihoidon, mutta kuulemma ei tarvitse olla huolissaan kun hoidetaan antibiooteilla.

Mua masentaa! En saanut edes sekunnin ajaksi nähdä livenä kauniin tyttäreni kasvoja ilman teippiä. Tiedän että nml on vain hänen parhaaksi jos hän ei jaksakaan syödä, mutta olin jo niin kovasti toivonut että päästäis siitä eroon! 
Ja olen huolissani hänen kuumeesaan. Vaikka mitä sanovat.
Meidän terveetkin lapset ovat ehkä jokainen kerran olleet kuumeessa joten se huolestuttaa mua aina kun on meillä niin harvoin. 
Mulla on tyttöä niin ikävä! Eilen oli mies siellä, ja tänään piti olla mun vuoro mutta lähden poikien kansaa heidän tulevalle hoitopaikalle tutstumaan, joten huomenna vasta pääsen tytön luokse.

Itkettää.

3 kommenttia:

  1. Kaunis tyttö. Voi pientä kuumepotilasta. Toivottavasti antibiootit auttaa ja kuume laskee. Voimia Yvonne! -Monika-

    VastaaPoista
  2. Voimia Yvonne! Toivottavasti kuume pian hellittää ja likka jaksaa syödä itse niin pääset hänen kauniit kasvot ilman teippejä näkemään. ♡

    VastaaPoista

On opettajia...ja sitten on OPETTAJIA

Viikko sitten tapasin lapsuudenystäväni ketä en ole 8 vuoteen nähnyt, mutta niin kun aina niin juttu luisti yhtä hyvin kun ennen ja ihan kui...