keskiviikko 18. toukokuuta 2016

Tänä päivänä aiempina vuosina

Tänään

Päivä on aurinkoinen mutta hiukan viileä kuitenkin. Ei mitään erikoista ole tapahtumassa, muuta kun minulla hammaslääkäri tänään illalla. Muuten päivä on kuin kaikki muut eli nousemme, puemme lapset, syötämme, nukutamme päikkäreille, vaihdamme vaippoja, syötämme lisää vähän välillä, ja loppujen lopuksi laitamme yöunille ja nopeasti simahdamme itsekin. 
Kaksoset täyttivät 3kk eilen. 



2015


Ja tasan vuosi sitten kärrättiin poika leikkaussaliin ja tehtiin kyljestä avosydänleikkaus, korjattiin aortan kaaren ahtauma. 

2014

Olin ilmeisesti ollut edellisenä yönä töissä koska mua harmitti nukkua ohi niin kauniit päivät. 
Voin kertoa salaisuuden: "mulla on ihan JÄRKYTTÄVÄ ikävä töitä ja työkavereita. Vaikka rakastan lapsiani oon alkanut vihaamaan tätä oloa kun olen niin eristäytynyt muista aikuisista ihmisistä ja normaaleista keskusteluista jotka ei keskity lapsiin. 
Mun aivot kaipaa muuta ajattelua kuin mitkä vaatteet pukea ulos, mitä tehdä ruuaks, onko vaippoja jäljellä ja täytyykö lisää korviketta ostaa. 
Kaipaan sitä pientä stressiä töissä ja huomata että hallitsen sen hyvin. 
Se kun meille siunattiin kaksoset ja tajusin ironian ettei mulla ole varaa olla töissä hetkeen, samalla kotonaoloonkin on vielä vähemmän varaa, ja vielä nyt Lillyn sairauden takia kestää mahdollisesti vielä pidempi aika ennen kun pääsen töihin ja se on saanut mua pieneen masennustilaan suoraan puhuen. 
Joten työkaverit, jos olette jaksaneet tämän lukea, en ole teitä unohtanut, olette melkein päivittäin mielessä ja on kauhea ikävä! 

2013


Viggo 1,5v ja hauvat seuraavat tarkasti ikkunasta kun perheen isä leikkaa nurmikkoa. 


Milian oli noin 4 kuinen siihen aikaan

2012

18.5.2012 oli rakas mommoni hautauspäivä. <3
Päivittäin on hänkin mielessäni. Asumme talossa mikä mofani on rakentanut ja he ovat kasvattaneet lastensa, hoitaneet lastenlapsia ja jopa useat lastenlastenlapset ovat heidän luonaan täällä ehtineet vierailla. Tämä talo/paikka merkitsee minulle todella paljon jo sen takia että täällä on niin paljon muistoja jo omasta lapsuudesta.

2011 


Menimme kihloihin. Kuva on häistämme, mitään kihlajaiskuvaa ei ole. Tarina miten tapahtui voin kuitenkin kertoa. Olimme edellisenä iltana tapelleet kunnolla. Minä ja mies otetaan kyllä aina välillä yhteen, mutta harvoin noin kovasti kun sillon. Seuraavana päivänä eli 18.5.2011 tuli mies illalla töistä, minä sängyssä liitoskipujen kanssa (esikoinen masussa) ja mukanaan hänellä oli paketti. Avasin sen ja sisältä paljastui viinitonkka. Hiukan kiukkusena kysyin mikä tyhmä läppä tämä on? Ja hän sanoi avaa se. 
Avasin ja sisältä löytyi hyvää makumaasta pussi (mun lemppari karkit), muumilimpparia (raskaushimo) ja sormusrasia mistä löytyi kaksi sormusta ja postitlappu tekstillä "hoppas enkel silver duger? <3 " eli toivottavasti tavallinen hopea kelpaa?

2010

Mitään kuvaa en oikeen löytänyt koska suhteemme oli niin "kauheen salainen" sillon koska kaikki meni niin nopeasti! Olimme koko kesän "just friends" mutta loppukesällä/syksyllä sitten tulimme "ulos kaapista".  En kyllä muista oliko tänä päivänä 6 vuotta sitten edes sutinaa vielä vai oliko se mahdollisesti vasta viikon päästä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

On opettajia...ja sitten on OPETTAJIA

Viikko sitten tapasin lapsuudenystäväni ketä en ole 8 vuoteen nähnyt, mutta niin kun aina niin juttu luisti yhtä hyvin kun ennen ja ihan kui...