torstai 24. syyskuuta 2015

tukivyö


Joka raskaudessa oon haikaillut hiukan tukivyön perään mutta koskaan ei ole tullut hankittua koska sillon kun olen alkanut sellaista kaipaamaan olen ollut jo yli puolenvälin. Nyt taas olen pari kolme viikkoa jo kaivannut vatsalle jotain tukea, joka ehkä estäisi jomotukset ja kivut heti kun siivoon tmv.
Vaikeaa oli päättää millaisen haluan, koko ajan kuitenkin tiesin että haluan sellaisen missä saa tukea myös vedettyä vatsan päälle eikä vain alta. Käväsin ensin neuvolassa kokeilemassa tukivyön minkä tuki meni juuri vain vatsan alta, pidin sen n tunti päällä siellä ja totesin että ei sovi minulle, alkoi heti sattumaan ja tuntumaan epämukavalta mahassa.
Joten tilasin netistä kaksi erillaista. Anita babybelt ja Carriwellin saumaton tukivyö. Tällä hetkellä tuo Anita vyön mahakangas on hiukan liian löysä vielä, ja mietin ensin että vaihdanko pienempään kokoon, mutta totesin itselleni että kuukauden päästä pienempi koko olisi taas varmaan liian pieni.
Carriwell taas on oikein mukava ja tukee hyvin, ainoo minus että istuen sen alaosa rullaantuu hieman. Muuten se on ihanan napakka juuri nyt ja antaa hyvin tukea, luultavasti muutaman kk päästä liian pieni.

Anita babybelt

Carriwell saumaton tukkivyö

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

On opettajia...ja sitten on OPETTAJIA

Viikko sitten tapasin lapsuudenystäväni ketä en ole 8 vuoteen nähnyt, mutta niin kun aina niin juttu luisti yhtä hyvin kun ennen ja ihan kui...