lauantai 14. marraskuuta 2015

Rv 24


Raskausviikko 24 tänään, ja tähän asti päivä ei ole kovin mukava ollut. Mua sattuu. Sattuu ihan kaikkialta niin että tekisi mieli vain itkeä. Mutta sillon mulla ois vielä päänsärkyäkin. Mä en pysty kävellä tai seisoa, en istua enkä oikeen makaamaankaan.  Mies lähdössä tänään "viihteelle", pohti jo kotiinjäämistä, sanoin että ei jää. Äitini tulee tänne avuksi hetken illalla. Nyt makaan sängyssä, tukisukat jalassa. Oon ottanut särkylääkkeen ja ajattelin yrittää nukkua vähän. Toivottavasti uni tulisi ja olo olisi parempi sen jälkeen. 
Vauvat ainakin liikkuu ja dopplerin mukaan vaikuttavat olevan aika keskellä mun vatsassa hyvin lähekkäin <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

On opettajia...ja sitten on OPETTAJIA

Viikko sitten tapasin lapsuudenystäväni ketä en ole 8 vuoteen nähnyt, mutta niin kun aina niin juttu luisti yhtä hyvin kun ennen ja ihan kui...